Me, Myself And I

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Polis glömde barnporr i tvättstugan

Av Your LoveDrug - 15 februari 2010 12:00


Polis glömde barnporr i tvättstugan

Nyheter i dag 07:14

När polismannen skulle tvätta sina kläder råkade han glömma ett usb-minne i en byxficka.

Den lilla plastbiten blev sedan kvar inne i tvättmaskinen.

Grannen som hade tvättiden efter polisen upptäckte usb-minnet, tittade på det i sin dator och fick en chock. Där fanns både semesterbilder med polismannens familj – och barnporr.

Grannen gick till polisen med bilderna men åklagaren konstaterade att det rörde sig om utredningsmaterial, skriver Metro. Det blir därför ingen förundersökning, däremot riskerar polismannen varning eller löneavdrag för slarv med utredningsmaterialet.


Källa



Säääkert att de var material till en utredning. Tror dem vi är dumma eller? Han hade ju sina semester bilder på sin familj på samma usb minne. Skyddar poliserna varandra så väl? Okje att de skyddar varandra när de har gjort över våld. Men alltså barnporr är väl att gå över gränsen!!!! *suck*, dagens samhälle. -.-



 


 
 
Daniel

Daniel

15 februari 2010 23:09

Gud så hemskt... att han kommer så lätt undan! Gillar din blogg. Varierande. Fin dikt du hade å hoppas intervjun gick bra!
Följer dej på lovin, hope u too

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Your LoveDrug - 28 februari 2010 16:44

Busigt

Av Your LoveDrug - 24 februari 2010 17:59

    3 Doors Down - Duck And Run         This world can turn me down but I won't turn away.And I won't duck and run 'cause I'm not built that way.When everything is gone there's nothing there to fearThis world cannot brin...

Av Your LoveDrug - 24 februari 2010 17:15


Då har jag varit på Netto med Frida och tagit en liten promenad. (: Och sen bjöd hon på mat hemma hos sig. Mys!   Sen gick jag över till Mami, syster och V. (: Så vi gick ut med V en stund. Också de mys!   Nu är jag hemma i de ensamma hemmet ...

Av Your LoveDrug - 24 februari 2010 12:42

Nu ska jag iväg till sjöbo torg med lille Frida (:   Får skriva lite mer senare.     Men en sak är klar. Folk är inte friska :s Och vill DU har det såhär så sure! Jag kan spela lika bra som du ska du se! And then we will see who is the winn...

Av Your LoveDrug - 23 februari 2010 11:08

Åhh! Vaknade med solen!! Och min fönster ruta var varm :D Härligt!!     Tänker bara på när sommaren kommer. Fatta vad alla kommer vara på bra humör!!       Iaf, ska ut på äventyr med syster idag. Och V ska med tror jag? Mys (:     ...

Presentation


18årig sökande tjej.

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards