Me, Myself And I

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Your LoveDrug - 12 februari 2010 18:31

Ikväll blir det lite vin och öl med pappa och C ( en gammal tjej kompis till pappa).

De ska bli trevligt (:


Men tyckte allt att min Bebe kunde varit här med ): Men han ska jobba hela natten som vanligt. Men på söndag får jag mysa massa med han (:! Då är det alla hjärtans dag förstår ni (; Och han har tagit ledigt för att vara med mej. Awwe, gulligt (:




Men nu blir det att fixa lite innan hon kommer (:



 

Av Your LoveDrug - 12 februari 2010 13:35

 


KingQueen - Luv Drug

Och ja, jag vet att Kissie la ut denna på sin blogg. Men den var faktiskt bra. Så tipsar om den jag med. (:



Av Your LoveDrug - 12 februari 2010 13:02

Hejhej!


Mitt första inlägg i en blogg som jag är delvis anonym i!


Anledningen till att jag är anonym är detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6583232.ab .



Ja som ni kan läsa så snokar dem ( vi kallar dem MY) för att de inte ska komma in hit.

Jag har nämligen blivit utsatt för det och höll på att förlora min ersättning för ett oskyldigt inlägg jag hade skrivit. Så jag hade en annan blogg men raderade allt efter att jag fått reda på att de hade varit där och snokat.


Så de är en av annledningarna. Sen är de ju ganska bra att ha fått raderat allt i de förflutna. Hade ju haft min gamla blogg ett tag.


Men bilder kommer ni iaf se på mej. De är ju inte er jag är anonym för. (: Jag skriver bara inte ut några namn eller hotmailer.  Och de är annledningen till mitt töntiga nick med. Haha, kan ju inte använda mitt gamla. Och de var det bästa jag kunde komma på för tillfället. Dålig fantasi? hehe.


En sak till, ni som redan bloggar här. Kan man inte ändra färgen på texten? Tråkigt isf :s


 

Presentation


18årig sökande tjej.

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards