Me, Myself And I

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Your LoveDrug - 14 februari 2010 19:00

Och bara för att de är alla hjärtans dag. Får ni en till Visste ni att... (;



Visste ni att jag skriver dikter? De gör jag faktiskt.

Här får ni läsa en dikt jag skrev till min bästa vän.



Min bästa vän.

Min bästa vän du är,
du håller mej så kär.
Ett liv utan dej,
vill jag inte ens tänka mej.
Du & jag i livets vandring,
vi söker efter livets sanning.
Men vandrigen kan bli lång,
vi tröstar oss med kärlekens sång.
Dina ögon de glöder,
glöder av hopp.
Med sanningens steg vi går mot ett stopp,
ett stopp i drömmarnas hopp.


Min allra första dikt, skriven 2007.


Plågan!

Livet har mej plågat,
I mitt hjärta har den sågat.
Men ljusa sidor det finns
det ljusa som jag knappt minns.
Det jag ej kan förstå,
varför plågan ska drabba de små.
När de inte tror på framtidens hopp,
de tar sitt sista hopp.
På tågets räls de ligger,
och deras framtid försvinner.



 

Av Your LoveDrug - 14 februari 2010 18:00

 

 Det kanske ni visste, men vet ni varför svanar är en romantisk symbol?


Inte många som vet de vad jag har märkt.

De är för att när svanarna har valt sin partner så håller de ihop hela livet. Oavsätt vad! En svan som har förlorat sin partner letar aldrig efter en ny. Den väljer då att leva ensam. Romantiskt eller hur? :) Och sen är de ju inget minus att de är väldigt vackra fåglar!



Ett litet romantiskt fakta såhär på alla hjärtans dag! Så får ni en bild på en svan av din käreste så ska ni bli väldigt lyckliga (:


 

Av Your LoveDrug - 14 februari 2010 12:38

Glad alla hjärtans dag på er alla! (:


Vad ska ni hitta på idag då?

Själv ska man hem till bebe och mysa (: Planerade att sova hos honom med men eftersom jag ska vara hundvakt imorgon väldigt tidigt. Så blir de att vi åker hem till mej och sover sen (:



Ska ju även på sommarjobbs intervju imorgon (: På en djuraffär. Håll tummarna för att de går bra!



 

Presentation


18årig sökande tjej.

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards